Lördag

Körde idag passet vid 12:00, det blev främre lår idag på passet, rätt nice faktiskt, körde ut passet på 1½ timma, så det var skönt för varje gång jag dödar låren så har jag så jävla svårt att gå, 10 meter tar typ 3 minuter. Musklerna fylls så mycket med blod att låren blir så hårda och runda.

Sen när jag hade bastat + duschat så stannade jag där på SATS och pratade en stund med hon på receptionen: ) hon är så trevlig och så himla söt: )

 

Körde idag

 

Främre lår- Quadriceps femoris

 

  1. Knäböjd
  2. Benpress med fötterna långt ner
  3. Benspark

 

 

Imorgon är jag på gymmet vid 12 och ska döda resten av bena, så under veckans början lär jag vara stel som en sten hehe (som vanligt) hehe

 

Sitter just nu med pappa och kollar på blåst.. på 5:an! Skit kul! De driver så jävla fult med folk:) hehe man dör av garv! Hehe

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0