igår Fredag!!

Hann inte skriva något igår hehe, pallade inte tränade ju som fan igår så jag hade inga krafter att skriva när jag kom hem: ) utan käkade mat och sen chillade tillspå kvällen då jag stack hem till Mile för att ha en chillar kväll och kolla film, Camilo och Filip var också där så det var roligt, fast jag var helt död fan, orkade inte skratta som jag brukar: ) haha skrattar alltid: ) hhaha annars!

Men det var nice.

 

Igår på gymmet gick det skit nice hehe, allt rullar på som vanligt! det var inte så mycket folk igår + att hade öppettider mellan 10:00 och 18:00 hehe jag var där precis när de öppnade! Hehe: ) måste ju vara i tid till mitt andra hem: )

Fan jag lever nästan på gymmet under diet perioden: ) ganska så kul, man träffar ju n del folk i alla fall dagligen där! Skulle bli galen om jag inte träffade någon alls fan för att snacka skit.

 

 

Igår dagens pass: 

 

 

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

 

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

 

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 

 

 

 

 

 

 

Ska snart dra och träna ett rygg pass i JAKOBSBERG SATS, måste köra det passet fan! Senare är vi bjudna till goda vänner i Bålsta för att fira påsk, fast jag kommer inte käka något salt, sött, fett…  det här året, får typ bli nästa påsk som jag får vräka i mig mat: ) kommer säkert vara kul där borta, med en massa folk, som vanligt, hoppas jag pallar åka dit bara, blir så trött efter jag tränat att jag vill bara sova hehe!

 

 

haha Filip!!


 

grabbarna, jag, Camilo på soffan, Mile bakom soffa och Filip visar göötttteenn





Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Söta bilder:)

ha en trevlig Påskafton puss Girly

2010-04-03 @ 14:30:58
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0