idag

Det var skit nice idag i Bålsta! Vi var bjudna hela familjen, pappa kom till gymmet och hämtade mig, men det tog ett tag så jag hann att snacka lite träning, kost och hälsa med tjejen på receptionen! Jätte söt tjej: )

Men i alla fall idag i Bålsta så träffades vi alla som vi känner! Hehe det var jätte trevligt idag, massa god mat, mycket grill! Men jag kunde ju inte käka allt utan jag hade med mig egen mat! Så denna Påsk blir det inga godsaker för mig utan det är deffen som gället! Hade med mig kyckling istället men käkade i alla fall sill som är så jävla god mat och som innerhåller bra fetter!

 

Kom just hem eftersom jag åkte hem med våra bästa vänner och Pepito, min kusin ska sova över hos mig! Hehe så vi kollar just nu på galna professorn, fett nice film!

Lägger upp några få bilder från idag! är trött och orkar inte lägga upp månnga...







 

José han äger huset, pappa grillar och nån släkting till José




 


 

 

Dennis och jag! dennis är son till José!!






Pappa och Pepito, min kusse!








Aja

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Gabriella

skulle du kunna rösta på min bikini? :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

2010-04-04 @ 12:57:41
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Girly

Firade också påskafton med familjen mys.

I dag ska jag ut och promenera sedan äta lite rester hos familjen....



Påsk Puss Girly<3

2010-04-04 @ 13:50:35
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0