fredag

Körde idag baksida lår + vader , passet gick på 40 minuter kanske lite mer, men jag körde utan pauser emellan! Och eftersom jag gick hela dagen så hade jag hela blodflödet redan i bena och så fort jag började pumpa sönder mig på passet så jävlar var vilken pump jag fick! Det kändes så jävla skönt samtidigt som det gjorde en så stor smärta! Hehe

Men efter passet så bastade jag mm och sen träffade jag pappa på tåget! Så när vi kom till kallhäll så gick vi in på coop och handlade käk!

Så jag har just käkat! Är helt slut kommer lägga mig snart för att jag måste köra på gymmet imorgon och det bli ett tufft pass!

Ska döda mig men inte köra någon Cardio , körde ju så mycket igår! Och idag var jag aktiv hela dagen!

Vet inte om jag ska köra själv eller om någon annan kanske kommer och kör samtidigt, vet ej vi får se!

 

 

 

Dagens pass:

 

Baksida lår, Insida lår + Vader

 

  1. Liggande lårcurls
  2. Sittande lårcurls
  3. Insida lår på maskin
  4. Benpress med fötterna högt upp på fotplatta

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0