Fredag----> Lördag.

Passet i Fredags

 

Bakre lår, Insida lår + vader

 

  1. Benpress med fötterna högt upp på fotplattan
  2. Liggande lårcurls
  3. Sittandes lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Sittande vadpress
  6. Vadpress på benpress

 

 

 

 

 

 

Passet igår gick super! Det pumpades som fan! Bakre lår, insida lår + vader kördes det! Hehe

Det tog 1½ timma kanske att köra ut hela passet, men efter gårdagens jävla pass så kunde jag knappt gå och på eftermiddagen runt 16:00 skulle jag träffa han jag  är kontaktperson för men han dök inte upp så då drog jag hem till Camilo för att chilla, Mile kom dit också så vi hade skit kul! Hehe vi titta lite på film och skrattade som fan: ) hehe

Camilo och jag vi dör alltid av garv för ingenting typ hehe man får fan träningsverk i käkarna utav att skratta så mycket!

 

På väg hem så tog det som fan i bena, jag var helt slut, ville bara komma hem och sova eftersom jag behövde energi för passet som jag körde idag vid 10: 00 tillsammans med Biffen Johan.

Han viste inte vad han skulle träna idag så han hoppade på mitt pass! vi körde slut som fan!

Det var ett axelpass som gällde idag!: ) hehe

Det är alltid kul att träna med någon som också älskar träning! Eftersom man peppar varandra hela tiden: ) hehe

Johan är ju så jävla stor, men nu har han planerat att ta bort en del muskelmassa, fattar inte varför:/ eftersom han ser så grym bra ut i den kroppsfysik han är just nu på ! han borde bygga mera istället och bli stor! Fan han har världens möjlighet att bygga en rejäl kropp eftersom han har det i blodet , hans farsa var bodybuilder i många många år! Så det sitter i hans gener!

Vi får se vad han gör: )

Biffa på dig Johan!!!!!!!!! Haha

 

Ska vila lite nu och sen förbereda mig för ett Cardio pass, måste bränna hehe … fan måste bli sexig till sommaren: ) ju , inget är lätt i denna värld man får kämpa som fan!

Vill man bli fin så får man lida pin….. eller hur går den=?

Hehe

 

 

Lördags  pass:

 

Axlar

 

  1. Axelpress
  2. hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. hantellyft fram och bak på snedbänk
  4. Skivstångspress
  5. Lyft mot hakan med stång på kabelmaskin
  6. Kabellyft framåt

 

 

 

Ett riktigt tufft pass idag måste jag sägaJ hehe men det är bra, så ska det vara, Alltid.

 

 

haha så roliga våra bilder blev:) Johan är en stor biff: )








haha jag:) fan ser inte så pumpad ut! hehe









Kram

//LatinoBiffen

 


Kommentarer
Postat av: Girly

Snygging.

Går du aldrig ut och festar på helgerna?

puss Girly

2010-04-10 @ 17:37:50
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0