Fredag----> Lördag



hehe Jag + Mile . 

 

sen när vi är större så kan vi börja tänka på att tävla:)



 

 

hehe måste fan vara skönt att bada där:) vattnet är 40 grader typ. 










 ______________________________________________________________________________


Passet igår

 

Axlar

 

  1. Sittande axelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Hantellyft
  4. Skivstångspress
  5. Kabellyft framåt med stång

 

 

 

 

 

Hann inte skriva något idag: ) hehe men jag var på morgonen på massage eftersom jag brukar få 1 gång i månaden. Det var riktigt skönt men efteråt var man helt öm i hela kroppen: ) och då drog jag till City för att fixa lite saker på banken. Träffade också pappa där, så vi drog och käkade och efter så var det dags att dra mot gymmet. Åkte till Järfälla för att gymma, när jag kom dit så var det tomt typ hehe, så jag fick köra passet ensam.

Det gick bra som fan, man kämpar på max! fast jag var lite död: ) hehe kör ju inte Taurine längre, bodtrycket var för högt så jag fick pausa lite, så kroppen kan bearbeta bort Taurinet.

 

Juste igår Bokade jag också min valp, Dobermann hane, svart. Jag betalade nu handpenningen 200€. Valp inköpet har jag planerat i över 1 år ungefär, ska importera från en fin kennel i Spanien. Valpen kommer att vara öron och svans kuperad. Jävligt fina hundar.

 

 

På kvällen igår drog jag också hem till Mile en stund, hehe vi chillade där. Hela familjen var hemma:) de är så trevliga allihopa. Medans vi kollade på tv och chillade så badade de alla i polen de har ute ( jacuzzi ). 

 

I alla fall ska dra halv 12 idag , ska köra ett benpass idag! kommer inte kunna gå sen.

Hehe

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0