wow vad är detta!!

woow fan e det här ,  man kommer hem och så står det en bamse BOX I VARDAGSRUMMET  då har pappa vart ute o shoppat på MEDIA MARKT haha han köpte en 50 tums plasma tv:) haha jag har lust att öppna den men pappa vill vänta till mamsen är hemma! den är säkert fett fin, har alltid velat ha en plasma , alla är ju inte rika som vissa andra där ute i världen ellerhur..... JA DU!

JAG E GLAD SOM EN LÄRKA!
VAD E LÄRKA?:)


senare på kvällen ska jag kanske ut o gå en sväng med grannens vovve, fettförbränna lite, tog en av mina drinkar vid 5 ungefär! pappa vill ut o käka så ska nog käka en tonfisksallad igen mm de e så goda om nyttigheter:)
imorn ska jag upp tidigt ska nämligen gymma i skolan kl 8.30 på morgonen måste lägga mig tidigt och sova som en jätte bäbis för att orka pumpa imorn!

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0