UTE I VILDMARKEN

JA lunchen var skit god 200g kotlett, 500g broccolie och lite sparris samt 3 omega 3 piller:) haha och vitamin c tablett och kranvatten:), fan älskar när det är matdags:),särskillt när det gäller kötttdags.!! medans jag lagade mat så fixade jag också mina proteindrinkar, brukar äta 3-4 fasta måltider per dag och 3 proteindrinkar nån gång under dagen, efter kl 20 :00 fösöker jag inte äta något om det inte är frukt eller kanske lite protein. kolhydratintaget är jag väldigt noga med.
iallafall lunchen var suverän!haha





Ja men efter maten så fixade jag mina proteindrinkar som jag skulle ha med på vandringen då jag måste äta vissa tider, första drinken tas vid halv 2 , och andra runt 4. tredje ska jag ta halv 7:) haha.  om jag ska vara ärlig så börjar jag tröttna på drinkar, ! det smakar inte som förr!



min tilskottshylla den börjar bli tom igen måste snart köpa in mera! hehe


Här prensenterar jag , damer och herrar och djur! mina goda drinkar ..... ( ush)


Ja vid 12 så var jag iallafall redo att dra på skogsvandring med grannen och vovven! så när jag var på väg ut så kom pappa och tog en bild på mig. ser lite sliten ut men det är nog pga gårdagens hårda träning.!

hejdå pappa sa jag där;)!!!


hahaha här är vi , Marita som är en god granne:) jätte snäll person och lilla Fame som är så söt, älskar den vovven. finns ingen snällare vovve än Fame!
och så jag då :) typisk LatinoBiffen med sitt stora leeende:)


på väg i skogen eller SKUUGGGENN så blev Fame lack på en ful stor träd som låg ner:) så hon bestämmde sig för att döda det förbaskade trädet , här visar hon vad hon är kappabel till! så se upp för mig annars! puss!


grrrr morrr, voff gott.! tittut! puss




Ja här bestämmde jag för att ta en bild på Fame och mig men hon ville bara döda trädet , hon bara typ  men mamma måste jag sitta här ,trädet kommer ju undan! jag bara fösökte le och vara passiv , hennes skall skär i öronen.!
kolla in mitt fejkade flin , man ser direkt och jag e falsk:) hahah.! annars så brukar jag lika en kines, ellerhur ni där ute! hahah;)


Efter att gå gått massa kilometer så stannade vi upp i viksjö, där fame ville leka lite , ja inget är gratis hon måste ju också få belöning annars tar hon inte ett steg till!
lite dragkamp älskar hon , brukar säga att hon är min IPO hund:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0