natttiiiii nattiii

a jag var på möte i skärholmen  jag jobbar på ett stort företag på fritiden( är du sugen på tjäna pengar? då har jag en affär att visa dig! hör av dig;) hehehe bli rik som en potatis:)

Kom hem vid 21:00! sen pluggad jag lite svenska!!!!   vill du veta en sak!! en liten fågel viskade mig i örat och sa att camilo( chilenska björnen) passar ihop med en modell och att den personen är Camilos sanna kärlek:) hahahh

aja är skit trött ska snart dra och vila:) imorgon blir det tuff träning!:) hehe  men god mat väntar min lilla mage:)

natttii nattiii
;)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är i desperat behov av ett jobb! vad är det för ställe du snackar om? information please! :)

2009-09-28 @ 22:58:37
URL: http://slutasnacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0