kvällsdöd

dagen (fredagen)började med 2 st ägg med ost och 100gram fullkornsbröd, det är ungefär 30gram kolhydrater per 100g då var klockan runt halv 8 på morgonen. klockan 11 åt jag fläskottlett med massa goda grönsaker (tog inge bild på tallriken , var utsvulten att jag bara tänkte på att äta :)
kl halv 2 drog jag i mig en shake protein, asså de smakar skit efter att ha druckit protetin drinkar i flera år men men...
sen hade jag skit prov på filosofi som gick  bra idag o jag som trodde jag skulle få IG!:
efter provet vart faktiskt rätt så död efter all tänkande. som tur slutade jag skolan "för dagen":)
då var klockan runt 3 tiden.

4 var jag på gymmet,  då tog jag en protein.... till och passet började

idag

-biceps (fredagar dödar jag alltid den musklen)
-nedre ryggpartiet
-kappmusklerna(Trapezius- på latin)
-bakre lår
-vader
-mördbultade box säcken
idag körde jag även nacken/hals:)

efter gymet drog jag i mig en till protein :) hihi asså just nu håller jag på köra lite deff då jag vägde 95 kg i sommras , fattar inte hur jag lyckades gå upp så mycket. nu börjar jag komma tillbaka till min lite normalare vikt nämligen 86,5 kg väger jag nu.

när jag kom hem så ringde pappa o fråga om jag ville ha något , då beställde jag en tonfisk sallad med vitlökssås:) mmm gott om nyttigheter här. jag kompleterade med lite nötter för att gå i mig lite mer fetter o lite kolhydrater som belöning för att jag orkade dagens tuffa träning.

kl halv 9 på kvällen ringde grannen (Marita och fråga om jag orkade följa med och rasta Fame söt vovve:) ) älskar ju djur o att promenera är bra fettförbränning så jag så visst)

ja o nu orkar jag inte skriva mera. kl är nu 01.39 o jag ska sova sför ska nämligen ut med vovven o fetttförbrräänna senare;)




sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0