Gympasset!!!

idag onsdag!  hade jag ett gympass att göra! Mile,Saman ( en kurd;) ) ochh jag var på gymmet vid 4! vi pumpade super tungt idag! vi måste ju bli Biffarnas Biffar!

TRÄNINGSPASS:

1. Ben- knäböjd! 4×10
2. övre delen av rygg! 4×10
3. Axlar( man gör 3 st övningar = 1 gång × 4!
4. midja! 3×10 
5. Tung mage! 3×10
6.( lite chins körde vi med ! brukar köra varannan vecka , men försöker köra minst 1 gång i veckan!)

sparkade även lite på säcken innan vi alla drog hem!!! man var helt uttmattad av passet!!

haha el Mile kör knäböjd! han är biff! och värmer upp med 3 kg på varje sida;) nä men det är starkt av han att klara av denna övning efter att han blivit oppererad i smalbenet! han är en robbot nu med tittan"pinne" som går rakt igenom benmärgen i smalbenet!

min tur att värma upp! fast med lite mera tungt! var redan trött i bena efter gårdagens hårda boxningspass! körde så mycket knäböjd och  med upphopp igår!!!! gör mig redo för att ta 120kg!


Saman ! ( vår lilla eller oki stora håriga kurd! fast han är inte lika hårig som Chilenska björnen(camilo) :) )


uff puff!! det vart 125 kg istället!:) hehe fick hjälp på slutet , trodde jag skulle bajssa på mig:)(chingshong).
för 8 mån sen så kunde jag ta 170 kg! men efter en knä skada så har det tagit 6 månader att bli rehabiliterad! men snart kommer jag till 170 igen! (hoppas jag).


Här värmer jag upp lite med 25 kg! Tränar mest övre ryggpartiet!!


hehe Pumpa på bara! nu var min rygg död!:) haha nä inte så död men ganska!:)


Saman (vänster) "kurdisk puckel":)                     Mile(höger) han kan inte svanka!så bra pga ny oppererad BEN!



BRA  axel övning! jag gillar den iallaafall!  den här dödar!  "övning 1"


Axlar! "övning 2" Statisk träning" man håller 4 sek! × 4


Axlar " övning 3" efter när man gjort alla 3 övningarna efter varrann så är man död! sen ska vi gör 4 sådanna!


Vi var bara tvugna att fota Hela gänget! Saman ( längst till vänster), Jag bredvid Saman! höger om mig har vi Cristina A, bakom henne står Malin W( vet inte hur ditt efterman stavas:) hehe) bredvid Malin står Mile! min personliga tränare!

här kör vi midjan! den här är tuff särskillt när jag kör maxvikt!;) hehe


Mile ( liten peddo) han kunde inte motstå Samans Kurdiska röv:) se Miles lyckliga miiiinnnnn!!!!!:) 53 dubbelhakig!



sedaan körde vi alla Tung mage! den här övningen är super bra om man vill få fram de dära stora magmusklerna!
brukar köra på 25kg så många jag orkar! sen byter jag direkt till 15 kg! och gör så många jag orkar! sen efter kör jag några utan vikter!:) den dödar verkligen man kan knappt gå efteråt:) hiihih:)


chinesisk styrka!:)


super träning! fan vad död min rygg var nu! jag är så jävla tung! hahah fick lite kurdisk hjälp;)


här skulle jag sparka på säcken och vet du vad!!! hahah slog ner säcken! på golvet! de här sävkarna suger! har redan slagit sönder 2 säckar! hahaha ! ska inte slå sönder den här "tror jag" tar så långt tid för gymmet att sätta upp en ny då!!!!:)



Mile späänniiisseen ! höhö:)



Mile i omklännigsrummet! han leker! biff! han har vuxit en del! :) snart lika stor som jag;) höhöh


saman leker kurdisk herkules!!:)


höhöh kurden, latinoBiffen & skunken;) camilito vet varför;)


Kolla vem som dök upp ut ett Musar hål!;) lilla Vusal pojken som ska pumpa  sina Busiga muskler!;)

hahah sen drog jag hem för att plugga matte Kaj från upplandsbrogymnasiet ( natur natur) hjälpte mig! sen åt jag sen middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0