GYMPASS! MÅNDAG!

DAGEN tidiga gympass! trodde jag skulle vara skit trött! men vart peppad när jag började värma upp! Mile som skulle hjälpa mig och fota samtidigt missade första tåget, så kan kom lite senare vid 9 typ men det var ju ingen fara ,jag värmde upp lite innan!

DAGENS PASS!

- BRÖST
- TRICEPS
- VINGAR(LATS)

jag tränade från 8:30 till 10:00! under passet passade jag även på dricka in proteindrink eftersom jag kör ganska tunga pass! att energi från frukosten räcker inte!

KOLLA IN! HAHAH gör mig iordning för passet;) drinken får man absolut inte glömma!:)

värmde upp lite innan min medhjälpare kom!:)
kolla in kinesen!:) sexi bomb!


nu kom Mile ( som ska hjälpa mig med de tunga vikterna!:) Mile är en mycket god vän till mig!
han är verkligen speciell! och hans planer är att bli boddybuilder! JAG TROR HAN LYCKAS, ! han är väldig sträng med träningen! och maten:) äter mer än mig!;) KOLLA IN HADE INTE SETT HANS NYA FRYSYR han vart snygg ;)
han är singel också , så tjejer där ute passa på!


han är duktig och vet när man ska hjälpa! han är min duktiga hjälpinstruktör:)!

                               

TRICEPS ( ÄLSKAR PUMPA SÖNDER MINA TRICEPS ! BRUKAR PUMPA SÖNDER TRICEPS PÅ MÅNDAGAR! TILLSAMMANS MED MILE!) DÄR HJÄLPER HAN MIG DÅ MAN BLIR HELT DÖD!


Mera Triceps! fyfan va pumpad jag vet och svettet bara rinner ser ut som en liten gris!


mm gott med drinken ......NOT   jag behövde fylla på tanken med energi! var helt uttmattd efter all Triceps träning! förbereder mig till ving träning(Lats)

tungt med Lats träning:) var helt dödish!


tänker på  belöningen efter träningen ,om jag klarar,...... mat!:)


Mile fota mig när jag tränade bröst! äcklig maskin! kolla min min ser ut som en kanin pojke!


pojkarna Kim till vänster om mig! jätte snäll kille! han e thai boxare .. enligt han:) hihi sen på höger sida har vi Shane som också är skit bra kille! han är fett duktig i engelska! och så min Favorit ! el mile som alltid hjälper mig med träningen.! HELA SEXIGA LIGAN!

 

HJÄLP INSTRUKTÖR OCH FOTOGRAF ! TACK MILE FÖR DAGENS HJÄLP!! man måste ju spänna sin pumpade triceps!


sexi


min lilla rygg .. vänta bara om några år! :) så blir den stor!


aggresiiv! pump!


stora tuttar! vad tycker ni? kolla in min fula min!

hulken!:) hahah vem vill dö!:)


ska käka nu med grabbarna Camilo kom nu också så nu ska vi tjocka oss lite!
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0