GODMORGON ALLA NYVAKNA FOLK'!

SÅ ÄNNU en ny dag! brukar för det mesta alltis ställa den där jävla väckarklockan på halv 9, efterson jag äter 6 måltider/dag. så måste jag börja i tid med frukosten:) heheh
dagens frukost
-2ägg
-lite ostisbitar:)
-knäckebröd 1 st = 30g kolhydrater.
-mjölk -älskar mjölk , kan inte leva utan mjölk:)

ja som ni ser, så här kan LatinoBiffens frukost se ut:) näringsriklig:)
GOTT MM äta............!






Ja jag börjar planera vad jag ska äta till lunch!brukar äta den vid 11- halv 12 på dagen:) kött eller kycklingfilé. hmm..
jo jag tror det blir kött igen(det ligger nämligen en klar fläskottlett (200g) i kylen. ska nog ta den innan någon annan hinner före.
ska även fixa till broccolie så lunchen blir nog idag 200g kotlett och 500g broccolie m vatten till lunch är nice;) med vitmintablett och lite omega 3:)

Man måste nämligen se till att kroppen får i sig kolhydrater,proteioner,bra fetter, vitaminer, mineraler och även en del metaller just för att hälsan ska vara 100% nice.

efter lunchen ska jag DRA UT  med Fame och Marita (grannen) och vi ska gå lång promenad ca 2,5-3 mil:) det är super fettförbränning:) (att gå är nästan det bästa jag vet:), man bränner väldigt mycket och det är super för hjärtat;)

ska kolla lite tv nu
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0