Goda lunchen !

Camilo och jag drog till matsalen i skulan!! vi var utsvultna jättte bäbisar (som vanligt!!)
när vi kom till matsalen så såg vi att det var Pannbiffar!!! mm men jag hade tagit med mig 200g kycklingfile så jag åt min mat men tog 3 st biffar.!! de såg så saftiga ut:) kunde inte motstå dem! sen så var grönsaksbordet god! så camilo o jag vi åt sönder oss idag!!

mm gott ju kollla min tallrik!!! en jätte bäbis nyttiga tallrik!!!

 

hahah kolla Kinesen!!!;) chingshong!!!  men sexig iallafall!!! med mitt nya linne från MQ!!!

 


stora chilenska björnen :) el camilito som blundar och ber för sitt byte han ska äta! kolla så koncentrerad han är , det gick inte ens att prata med han för han var så utsvulten , stackarn!!!nä men båda vi var super hungriga!! som tigrar! mjaooo!


sen efter kom Mile och Tjocksmock!!! men hann inte ta kort på dem!  var så utsvulten att jag bara tänkte på mat då!!

ses!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter t-shirt inte linne haiwan

2009-09-30 @ 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0