Gildas födelsedag!!:)

kom nyss hem till gilda, hela familjen är här! och alla som vi känner för att fira Gildas födelsedag , de har frågat mig om jag är hungrig, jag svarar så klart JA!! hahaha:) fick gå och servera mig, det är så himla god mat som de lagat , riktig proteinrik mat.

gott som fan!!

 

juste på min 18 års dag så glömde Gildas mamma lämna present till mig så jag fick den nyss, gulligt av Gildas föräldrar, jag förväntade mig inget. TACK SÅ MYCKET! <3

 

LILLA sötnosen de e pepa:) sen så Gildas mamma Violeta & Don Sergio (hennes man) sen så har ni mig, är verkligen hungrig! mm gott

 

 



Presenten var roligt inslagen! med en rolig bild på mig som en clown:)
hahaha kolla in mitt ansikte ser fan skrämd ut:) men linnena var sexiga fan;) passar som träningskläder ju! YES ÄLSKAR SPORTIGA KLÄDER!!!

TACK!!!


HÄR HAR VI söta lilla Anna , hon är väldig speciell för mig:) hon är väldigt godhjärtad person! Te quiero!!!!:) hon är på väg att bli designer:) hon kan göra riktigt snygga kläder mm .!


GUZZAAARNA flyger till mig;) hhahaha
nä men här har Anna och jag sällskap av Geraldine:) hon är också jätte snäll person , väldig söt tjej :) hihi.
tror hon e singel;) ;) hehe det kanske finns nån prins för henne där ute:)

HAHAH HÄR HAR VI FÖDELSEDAGS "BARNET" HAHAH  nä men GRATTIS GILDA, HOPPAS DU KÄNNER ATTT DU FÅTT EN RIKTIG BRA FÖDELSEDAG!
VI ÄR ALLA HÄR FÖR ATT STÖDJA:) DIN VIKTIGA DAG
GRATTIS
FELIZ CUMPLEAÑOS

MM FAN VA GOTT, 3 STORA TÅRTOR , SYND ATT JAG DEFFAR, SÅ jag ska inte äta, men jag är med o kollar på medans alla glupsar i sig de:)


nä  niu kan jag inte va mer ossocial så ses hej då!
yes VILODAG IMORGON
SOV GOTT ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0