efter promenaden , ska dusha sen dra till viksjö!

JA nu är jag fan död tror vi gick en 2 mil, med ryggsäck och tjocka kläder och hundlekar blir man helt död. är faktiskt  rätt död i hjärnan. jag ska nämligen fixa mig måste hoppa in i dushen sen dra igen till viksjö det är nämligen så här att en jätte nära omtyckt vän till vår familj fyller år idag så jag ska hem till dem. alla är redan där det är bara jag som fattas (SOM VANLIGT ;) HAHHA

lite poser innan dush dags e nice;) men var skit svettig





hahah mina störa bröstmuskler. jhahahah de växer hela tiden:)



Nä nu ska jag dra o dusha ! måste dra fan är sen, pinsamt (hoppas de finns proteinrik mat där hihi)
ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0