dagens lunch!

Efter gymmet kändes det rätt skönt att få i sig lite god mat! jag var utsvulten efter att pumpat så hårt på morgonen! Mile och jag träffade gänget i i matsalen!:);) alla var hungriga som tigermöss!;)

högra sidan av bordet sitter putte( patrik) längst hit "esnella dooo lilla lady!"   i mitten sitter min personliga tränare ;) Mile! och längst bort lilla Nicole! hon slog ut sin killes tand;) för han kolla på en annan brud;) hehe stackars lilla Hilson!som nu e rädd för henne hon e Bosssen!;) men hon är också snäll!
vänster sida av bordet sitter el oso de chocolate(Camilo) jag i mitten (gruppens sexibomb;) ) är pumpad i armen den är nästan lika stor som Camilitos huvud!:) längst ut sitter lilla Cissi hon har inge smeknamn förutom att hon alltid bär vapen;) hehe hon leker ganster! men hon är gullig!




Alex eller (vodka) som vi kallar han;) dök plötsligt upp!:) han läste inför prov!:)  skit snäll kille! en riktig bra vän!:) hela gänget tycker om vår flytande vodka!:) heheh


mumsfilllliiiiiiiiiiiibabbaaaaaaaaaa! mat :) min tallrik :) massa grönskaer! och 3 falukorvar för att jag ska bli mera farlig:) sen så tog jag med mig hemlagat kött! lite extra protein skadar ju inte , fan älskar all kött, de var kotlett!:)


efter lunchen så drog vi på lektion! sen efter skolan drog mile och jag hemmåt! I kallhäll gick vi av sen följde jag med mile till coop! han köpte grillad kyckling, hade lust att sno hans goda kyckling men han måste lägga på sig kilon han ska väga 100kg  muskler om ett år;) hheheheh så han måste äta!
sen tog vi varsin buss! han 560 o jag 548 orkar alldrig gå från station fast de e typ 5 min, åker gärna bussen!;)

aja orkar inte skriva mera:) Lycka till Mile på gymmet! han kör nämligen samma som jag! fast han ska träna ensam eller med Saman en kurd:) en bra vän!:)

aja ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0