Buenos diazz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

godmorgon! är inte lika trött som igår:) hihi vaknade faktiskt utan väckarklockans hjälp:) hihi just nu kollar jag på VAKNA!  med the Voice:) hehe  medans jag äter min frukost! och samtidigt lagar jag min lunch!:)



Dagens start på dagen! :) 100g musli! 1 banan! och lagade 2 ägg! med mjölkis!


dagens måltider kommer bli!

1. 100g musli, 1 banan,2 ägg
2. 200g kycklingfilé, med massa grönsaker!
3.proteinpulver drink!
4.proteindrink innan Boxningen!
5.proteindrink direkt efter boxningen!
6.där vet jag inte men blir nog någon sorts kött! eller tonfisk!

emellan måltiderna äter jag frukter ! det är viktigt att äta frukter! grönsaker måste man också få i sig så börja äta ni som inte äter:)

jag ska hoppa i duschen! snart typ!  :)

ses :)!!!!!

Kommentarer
Postat av: nadja

va gott de ser ut =)

2009-09-29 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0