Boxnings passet!!!!!

jag har nu tränar boxning ganska länge! och måste säga att jag ÄLSKAR!  denna sport! finns verkligen inget bättre än boxning! visst kan man träna andra kampsporter  samtidigt som du tränar boxning, då lovar jag att man blir oslagbar! :) nästan  odödlig!!! heheh
men det jag menar är att lär du dig grundtekniken för denna sport så klarar du dig fint i andra kampsoprter! så tjejer och killar dags att börja träna!!!!:) hahah
det är faktiskt kul att på senaste tid har fler tjejer börjat träna! jag anser att det är viktigt för brudarna att lära sig självförsvar sen är sporten nyttig för kropp och hälsa!
dagens träning börjar kl 6:) och brukar hålla på 1 timma med intensiv träning! som dödar vad som helst!
( om man nu ger 100% så klart!!!) inte som den här fula muppen!!!!!som kommer snart på bild!!

jag ska berrätta att denna lilla mupp som :) brukar bara gå runt och förstöra passen! han fick faktiskt göra kirurgi angrepp för att han var så ful! men resultatet vart  tyvär misslyckad!!:)

 

 


när jag kom till klubben! så körde Timo(tränaren) till höger sparring med Tommy! ( vänster) .Tommy är en duktig boxare som är åter tillbaka efter ett 3 månaders uppehåll!  ( tuffa grabbar!)






Lilla söta Linda ( Tränarens dotter!) var redan där och körde lite egen uppvärming! måste bara säga att hon har blivit skit duktig OCH DÅ MENAR JAG DUKTIG! på den korta tiden hon tränat! hon är en tuff men jätte snäll tjej!:)
(hon dödar den där blå fula säcken)

nu var klockan 6 ! och jag tog över uppvärmingen ( som vanligt ) det är ganska kul:) ! eftersom jag vill ge 100% på träningarna så måste alla göra som jag och ge 100% fast det finns ju de muppar som latar sig , men de är undantag!

sen kom Timo och startade träning på riktigt!



vi körde lite parövningar! som är väldigt viktiga för att få in rätt slag tekniker! Killen jag kör med heter Johnny ( hoppas jag stavat hans namn rätt) iallafall han är duktig! men han kallades mupp idag! av Timo! men alla kallas så nån gång i denna Boxningsklubb! även jag har råkat du för de ett par gånger:) men man vänjer sig ellerhur muppar!!!

vi körde plankan!! lite då och då mellan parövningarna!! tuffa grejjer!:) :)


en hel del knäböjd körde vi också ! FYFAN VAD DET HÄR TAR I BENA! och jag som ska köra 120 kg imorgon på knäböjd på gymmet!


här kör vi säck! riktigt hård säckpass!!!! dog verkligen på slutet!!!


(DÖDA SÄCKEN! så tänker man !!! som HULKEN!!)

SEN EFTER vart det fyspass!!! fyfan!!! den tog men ,!! jag brukar säga  NÄR MAN ÄR TRÖTT DET ÄR DÅ TRÄNINGEN BÖRJAR! DET ÄR BARA ATT BITA IHOP!  man har ju mål! mitt mål är att bli så bra atlet som möjlig!!!


här ska man pusha elller pressa upp sig från plankan till armhävsställning!! utan att vila det ska gå på sekunder! prova själv efter några så är man död iallafall om man kört ett hårt pass!!!
vi gjorde även massa andra grejjer som situps! mm!!!


en av de sista sakerna vi gjorde var denna !! hahah vet inte vad den heter ! vi kan kalla den för FLYGPLANET!!
IALLAFALL den här övningen bränner i axlarna! vi kör rätt så länge och gör från små till stora cirkel rörelser med armarna frammåt! sedan byter vi håll! Testa!!:)
är svettig som en gris!!!



iallafall efter träningen så var man ju tvungen att fota sig med Tränaren! det var hyggligt av honom att vara dagens fotograf!! Tack Timo!!!!!! han är super tränare! när jag började här så vägde jag över 100kg idag har jag fått en bra kroppsform! och det är mest tack för Timos träningar! han ser ganska liten nuförtiden  bredvid mig;) höhöhö


kolla in Linda! hahah ( vet inte vad hon försöker föreställa men gissar på att hon försöker imitera den fula muppen på första bilden längst upp påå inlägget! men ingen kan bli så lik som han! !!)



Söta Linda till vänster om mig! och till höger om mig har vi Termovägens Ganster Boss! (Rickardo):) börjar faktiskt bli duktig på boxningen han med!!


en bild på Linda och Mig ! jag ser helt förstörd ut efter passet! hon ser alltid glad och lika söt ut!!!!!
Linda är för mig en super snäll vän! hon är verkligen trevlig att umgås med! vi träffas  på träningarna hahah :) men iallafall hon är verkligen godhjärtad!!!!! hon åker OM NÅGRA VECKOR!!( ska resa bort i 6 mån typ :) är lite avundsjuk på det:) hon ska sola och bada och festa ) Lycka till! hoppas du får det NICE!!!!! GLÖM INTE ATT TA KORT!!

SEN åkte vi mot kallhäll! ska se vad jag ska äta! är hungrig! kanske blir sallad med tonfisk eller makrill!! vi får se!!!

 

aja hejdå!!!






Kommentarer
Postat av: rickardo

börjar bli bra xD jag e bäst efter dig

2009-10-03 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0