äta ute med mamma&pappa!!:)

Pappa och jag drog hemmifrån för att möta mamma på stationene i kallhäll:) hon hade väntat på oss ett tag hihi:)
vi skulle dra och käka i pizzerian i kallhäll :)
jag ville ta bussen från Termovägen eftersom jag alltid e så lat, jag e ju stor då ska man lata sig på vilodagen :) tycker jag med pappa han tvinga mig att röra mina små ben:)
vi kom till pizzerian och gick in för att sätta oss, i ett litet hörn sattt mamma o lästa EXPRESSEN!:) vi såg inte henne för att hon e så liten! men kände igen hennes handväska!
jag bara har du beställt än?
- hon bara nej jag väntade på er!
sen så kollade jag menyn och så valde jag en tonfisksallad. mm :) , mamma o pappa är inte så hälsosamma av sig:) inte lika som jag iallafall:) ändå vill mamma  komma i form liksomså pappa:) hihi komma i form med tjockis mat:) :)
servitrisen kom , och vi beställde , tog rätt så lång tid att mamma hann gå på toa 5 gånger , skoja:) men 1 gång!
jag lästa  den tråkiga EXPRESSEN  för att dokumentera mig lite mera angående vårt sammhälle i den intelektuella sammanhanget!:)

sen kom maten , ååå vad gott, gud vad gott mums fillibabba alla vi 3 dregglade:)


haha min tallrik:) fett god:)


haha kolla in tjockisarna:) om jag inte deffade så skulle jag glupsat i mig båda tallriken!




kolla in LatinoBiffen!




efter  maten så skulle vi hem, men först så gick vi till ICA för att köpa mat. sen drog vi hem! men jag ville ta bussen men inte dem!
men tjockisarna tvingade mig att gå:)
kolla in FAMILJE LIGAN! SYRRAN FATTAS!


KOLLA BIFFARNA , FAR OCH SON!


KOLLA IN MIG , HÄR SKRIVER JAG DETTA INLÄGG!

GOD NATT

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0