viktig dag!(vilodag)

vid 11 drack jag upp min lunch:) hihi en proteindrink!:) sen så vid kl halv 12 drog jag! mötte Camilito på tåget mot stan! vi skulle träffa cheferna från mitt företag LR. Camilo ska bli affärsman som jag;) hiihihi. där borta mötte vi Magda och Malin som också skulle få höra en affärsmöjlighet!  allt gick bra , tog ett bra tag från halv 1 till kl 4 var vi klara! då efter att Camilo anslutit sig till företaget! så drog jag o klippte mitt fluff! ÄNTLIGEN!
innan jag klippte mig drack jag en till drink:)= hahah sen  innan vi skulle dra! så gick vi o åt lite sushiiii buffe!!
fan va gott men kan inte äta så mycket mår dåligt då! har ju levt på lite mat! sen 4-5 mån tillbaka!
sedan drog vi te KISTA! camilito köpte en tröja där! ganska snygg tröjja faktiskt!!!  sen gick jag på toa! o sen drog vi te bussen! hahah

vi hade planerat att dra o klubba senare på kvällen! men för mig blir de inge! min Granne Marita fick akutproblem med hennes mor som fick åka till akuten! o jag blir då Hundvakt! i natt! a så e livet, men man måste ställa upp för sina vänner!så vi får se om Camilo o Mile drar ut!

ska dusha sen ta min sista drink! sen hem till Marita o rasta Fame! o passa på plugga lite!


innan Klippningen! Camilo fick massa blickar av sexiga brudar! jag e för trög o märker inga;)
heheh de bra för Camilo , jag klarar mig!


Camilo på Buffe! han njuter av sina fisk offer!


jag hahha ! efter klippning! vart inte så nöjd! men va fan ... de växer igen!(håret förstås)



min halv uppätna tallrik!:) hahha gott men proppmätt! stackars toan senare på kvällen!


jag o Camilito! på väg hem! på bussen! vi skrattade som fan här! att camilo bara viftade med händerna o nästan petade bort sitt ena öga!







aja ses!!


Kommentarer
Postat av: Mile Necovski

Abooooooooooow värsta guzzzzarnnnna camiiiloooo får assoooooo:D:D:D:D:

2009-10-04 @ 00:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0