söndag frukost! o lunch!

ja idag! fan vaknade sent! hann inte me o se Feme spåra ! får väl se henne kanske nästa helg! hörde hon va skit duktig klarade på 10 min! hehe duktig hund!
ja frukosten ! då jag har ätit som fan! så blev de hela dagen! mat i form av vätska! förutom när jag gick hem till grannen! hon gjorde vofflor på kvällen!! hahah åt igen har syndat iigen! fan! svår att säga nej hos marita! ! då alla äter även Fame! hehe hjälpte grannen handla i veddesta! tycker lite synd att hon släpar 2 vagnar hem haha full av kattmat! hahah så hjälpte till lite! hehe ganska roligt !

frukost! ja man brukar ge de här till gammlingar i äldreboende , får av grannen då de som har näringsbrist äter , hon äter typ alldrig mat så jag får ibland när hon får hem ett nytt lass! hehe funkar perfekt till min deff! hehe så det här är dagens frukost! heheh




ja lunchen! trevligt! vid 11!


halv 2 tog jag en till proteindrink hos grannen sen ut o leka med Fame! o gå i skog! super bra fettförbräänning! måste ju! hahah 1 kg ner måste jag kanske 2 men villl gå ner en 5 till ! heheh känner mig lite fet nu! men men!
är väl ganska fixerad i mitt uttseeende men man kanske blir så när man håller på med styrketräning mm! haha !man blir så noga med vad man äter för att få i sig allt man behöver mm! iallafall jag! !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0