seg och konstig vilodag! lunch?

Inatt fick jag ju vara hundvakt år grannens vovve! jag tog ut Fame vid 20:00 ! för att låta henne göra 1&2:) hehe allt gick bra tills hon såg en katt och kopplet slets av!:) hon försvann i mörkret! mEn eftersom hon lyder mig bra så vart jag inte ens orolig hon skulle ändå alldrig skada något! :) hihi jag ropade på henne och sekunder efter kom hon tillbaka o satt sig på vänster sida! o typ kollade på mig , jag har inte gjort något:):)  sen tog jag kopplet o gick hem igen:) hehe

Jag stannade hos Marita! för att se när hon skulle komma hem igen från sjukhuset! då hennes mamma var allvarlig sjuk! runt 11 kom hon! jag passade på plugga när jag satt hemma hos henne då det är rätt lugnt där! när hon kom som sagt så var hon ledsen! vi tog kaffe o diskuterade vad som hänt! sen så bad hon mig om att ifall något skulle hända så om hon kunde ringa mig så jag kunde komma ner o ta hand om Fame! o katter! då sa jag att jag kunde vara där under natten! kunde ta soffan som säng! hon blev lite gladare då! då skulle jag ju slippa gå hemmifrån! o tänk om jag skulle somna som en stock skulle alldrig höra henne ringa mig! hhahaa men allt gick bra!  telefonen ringde inte! alltså var det lite stabilare nu! med hennes mor!

På morgonen! åt jag en bulle ( hon insisterade:) hehe o mjölk! inge bra frukost! men men! sen så hjälpte pappa o jag henne o handla i veddesta (massa kattmat)  passade då ta en proteindrink ! hhahaha , sen så när vi kom hem! så hjälpte jag henne med påsarna o sen gick jag hem! och åt typ en lunch! Lax med broccolie o sparris ! gott!! med vitamin tablett o omega 3! super ! hahha tanken var fylld nu!

HOPPAS ALLT GÅR BRA MED MARITAS MOR!!!

LYCKA TILL MARITA!

KONSTIG DAG!


DAGENS TYP LUNCH!!!

Kommentarer
Postat av: Mangaz

Men va fan skitsnack om det där skulle va' bra mat du är ju inte klokt!

2009-10-04 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0