pressssssent köpet!

efter gymmet drog jag hem o mille till sig! för att fixa oss! sen träffades vi vid jakan station! där vi tog tåget mot stan! vi drog till sergelstorg! där vi kollade runt över allt.! för en fin present åt vår Camilito!
pressenten vi köpte kommer han att gilla livet ut! vi får väl se imorgon när han öppnar den!heheh:) spännande!

efter vi köpt pressenten så drog vi till pong! asian tappas! i kista för att äta oss tjocka! de har så god kycklingwook! uff jag skulle kunna göra vad som helst för en sån tallrik igen:) måste dit snart!
Mile tog samma!:) hehe

efteråt när vi var tjocka så gick Mile köpte 2 pressenter till sin syster och till hans mamma som just har fyllt år

GRATTIISSS!!!!!! HEHE

INNAN VI DROG HEM! SÅ GICK JAG IN TILL KISTA ZOOO OCH KÖPTE ETT HUNDBEN TILL LILLA FAME SOM FYLLER 5 ÅR IMORGON!! GULLIGT:) HEHHE OCH EN GULDFISK SOM GRANNEN SKA FÅ;) EN SVART GULDFISK! DEN SKA FÅ HETA CRISTIAN




Mile som gör sig redo att sluka bytet!


jag med min goda wook! fan får alltid så jävla mycket ris när jag ber om att få pytte lite! fick lämna halva rishögen! för mycket KOLHYDRATER  för mig!

NÄR JAG KOM HEM! ALLTSÅ TYP JUST NU! SÅ PASSADE JAG PÅ ATT ÄTA LITE MERA MAT! MM TYP SOM WOOK!

 


NYTTIGT OCH BRA!:) HEHEH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0