morgonen

fyfan vad jag är seg, men en sak är jag nöjd med och det är att jag fått sova utan att någon jävla väckar klocka ringer! sover annars alldrig mer än 7 h!:) så jag är alltid trött på dagarna särskillt de dagar som jagtränar tungt!
idag är det ju Torsdag! jag ska nog gå på Boxningen ,fan har latat mig! en del,men jag ska gå nog! kl 6 börjar träningen! så drar väl runt 5. ska se om syrran kan hänga med och fotografera lite bilder så att den här bloggen inte blir så tråkig!

runt 1 ungefär, ska jag kanske gå och promenera med Fame och Marita! det är super bra att gå långa promenader! älskar all sorts fettförbränning! måste banta ner mig lite!
så till frukost drog jag i mig en närings tillskott! har typ 30g kolhydrater och 12g protein, ska snart fixa en proteindrink! med rent protein 100g = 60-70 g protein, kroppen tar ju inte upp all protein så jag tycker det är onödigt att de gör tillskott som har så mycket protein på 100g! men men!

juste ! fan va skönt att det är lov nästa vecka! har inga planer typ "tror jag":) fettförbränna med vovven! (ska träna iallafall) måste plugga också! religion pluss till körkortsterorin! måste ta det där jävla körkortet snart! blir arg på mig själv:) hahha jag sitter vid datan och kan bara börja plugga! och så gör jag inget!

aja ! livet är hårt för oss hårda;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0