måndags träningen

ja i måndags! skulle det blivit ett gympass! jag gjorde provet på musklerna och skelettet i skolan 8,30! och läraren sa att jag hade gjort bra ifrån mig på provet! sen drog jag till skolans gym! för att träna! körde lite hantelpress(bröst) och sen så kom Leo! o då frågade jag om vi kunde brottas lite! han ville inte först men sen gick han med! han är rätt duktig på olika grepp och vig som fan ! har inte kört brottning på sjukt länge kanske 3 mån! så var ganska stel och hade tappat lite minne på olika grepp! vi körde 3 ronder! o han var duktig hehehe han lyckades till sist i alla ronder hinna o greppa mig så jag fick klappa!  riktigt duktigt! hehhe synd att vi inte kör med slag o sparkar för då jävlar:) hehhe! men Leo är super duktig!

efter ronderna var man rätt död! heheh svettig som fan! tog protein o dushade! o sen drog jag till datorsalen för plugga!

dagens mat




på väg till gymmet! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0