Måndags gympass!+ lunchen

jag kom till skolan runt 9:00 och gick först till skåpet för att lämna min jacka! sen drog jag till gymet på skolan! för att träna hårt! Mile skulle komma lite senare för att hjälpa mig med tunga vikterna! han kom runt 09:20 då hade jag redan värmt upp lite brösten! efter gymet drog vi för att käka! det var god mat idag faktiskt, jag hade redan fått i mig en proteindrink! så jag var ganska mätt, men jag åt iallafall en liten portion!

Dagens pass:

1. bröst- hantelpress 3x10 uppvärming med låg tungd sen 4x10 tung vikt!
2. triceps- 4 olika triceps övningar!
3. rygg/lats- 4x10



hantelpress! hehe Mile hjälper till lite på slutet!:)



Triceps övning1- 4x10 denna bränner efter man kört en kort stund!


inte så pumpad:) hehe ! liten pojke!


Triceps- övning 2


Triceps övning 3 ( övning 2 och 3 görs direkt efter varann! övning 2 - "3x15" och övning 3- "3x10" )



Triceps övning4 "3x10" tung vikt!  nu är Triceps på väg att explodera:)

 

Rygg/Lats 4x10 hehe tjockis jag ser ut! har ätit för mycket kolhydrater under förra veckan och helgen!



Mile och jag! heheh det var super snällt av Mile och komma hit idag på morgonen för att hjälpa mig! tack!! o snygg tröja! verkligen!


efter gym! mm gott lite food! hehe vi var så hungriga typ inte jag så mycket men mile var! han äter sig tjoooockis!!



gott! fan får lust att käka upp bilden just nu när jag bloggar! fan vilka goda minnen!


Kommentarer
Postat av: ddd

<B>hej</B>

2009-10-19 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0