lunchen!!!

uff lunchen idag var fett gott! jag menar det verkligen synd bara att jag deffar och inte äter något bröd alls! men idag serverades det HAMBURGARE i skulan!(skolan):) hehhee  åt iallafall några kötttiisaar men hade även med mig 300g kycklingfilé som jag glupsade i mig!  med massa grönsaker o maten dränkt i sås!!


ser kanske lite aptitlös ut men jag älskar all sorts mat, bryr mig inte vad jag äter! :)bara det går att äta:)

efter skolan drog jag till jakan bibliotek där jag träffade privat lärare "Hans" från Lidingö i Matematik! måste få hjälp i matte c , kommer annars få dåligt betyg:( men men!

Kommentarer
Postat av: Mangaz

Gay...

2009-10-06 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0