LUNCH - OLLES KROG :O

Lunchen! ja vi planerade igår efter gymmet, att idag skulle vi äta lunch påå olleskrog ( buffé) i Akalla!:)
de brukar ha super god mat.. olika kötter mm!

 EN SAK VAR DÅLIGT MED OLLES KROG DET VART ATT DE HADE INTE BUFFE PÅ ALLT! MAN VAR TVUNGEN ATT BETALA 20 KR FÖR MERA KÖTTPÅFYLLNING! SÅ DET VAR LITE DÅLIGT , MEN JAG VART IALLAFALL PROPPMÄTT EFTER FÖRSTA TALLRIKEN! HAR INTE ÄTIT SÅ MYCKET MAT PÅ EN GÅNG SEN TYP MÅNADER TILLBAKA! HAHHA CAMILO VART OCKSÅ MÄTT EFTER FÖRSTA MEN MILE PILLE! HAN SKA JU VISA SIG COOL OCH BETALADE... FICK MERA KÖTT MEN HAN VAR MMÄTT OCH SÅ LÄMNADE HAN ALLT IALLAFALL! ONÖDIGT!:) HAHAH TYPISKT MILE PILLE!:)




vi hade kommit övrens om att ses halv 11 på jakanstation! Mile o jag kom i tid! men Camilito han låg o sov! haha så vi vart tvugna att vänta på honom i jakan centrum!:) typiskt Camilito!

Mile ! hehe


haha LatinoBiffen;:)  fan jag var ganska peppad inför lunchen! HAHA frukosten idag var kaos! käka upp syrrans munk!:) haha


camilito com uppfräässhhad!! hahah han var inte helt vaken! han typ sov när han gick.:)


på BUFFEN!!  hehe nu vart han glad! när han hade maten framför sig:) Camilito och sin hummus!:)


död mille ser ut! sköldpadds hals:) hahha jag tjockisen till vänster;) hehe


min tallrik! a nu var det dags att hugga in:)

 

MÄTT OCH BELÅTNA! GICK VI UT FRÅN BUFFEN! FAN JAG KUNDE KNAPPT RÖRA MIG! MATEN ÄR SKIT GOD DÄR! OLLES KROG FÅR GULDSTJÄRNA! MEN DE BORDE HAFT BUFFE PÅ KÖTTEN ! SOM FÖRR!

 




CAMILLO VISAR UPP HUR GLAD HAN ÄR , EFTER SIN LYCKADE DAG PÅ OLLES KROG!:) HAN ÄR STAMMKUND DÄR:) KASSÖRSKAN VAR SKIT GLAD FÖR ATT HAN SKULLE ÄÄTA DÄR;)


MUPPEN:)




VAR tvungen att bli fottad mellan de där snygga träden!!!:) hhehehe  köttbiffen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0