lördags frukost! och viltspårkurs!

lördagen vaknade jag halv 8! heheh lagade frukost snabbt! fixade protein för att ha med mig!!!! och 2l flaska vatten , militärkläder! sen drog vid halv 9! skulle träffa marita! vi hade spårkurser! super nice!

 
2 elever kom ! vi lade blodspår! anlagsklass! ett 300m och ett 600m! det var 2 vovvar som skulle spåra! super söta! och riktigt duktiga! de klarade spåren ! kul att se hur vovvar tänker! o kroppsspråk! " blivande eftersökshundar vem vet:)" hehe  efter de spårat så gjorde vi ett spår på kanske 700 m till Fame som hon skulle spåra idag då söndag!! hehe

efter allt! så när vi skulle hem bjöd marita mig på en tonfisk sallad super gott"! hon äter då alltid pizza som inte e så nyttigt men men!
vi kom hem o hon bjöd mig på mera bbullar åååhh får lite ångest! heheh 1 kg + hahaha !




allt gick bra! på kvällen skulle jag träffa Mile o Camilito! för att fira han någon stans!! hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0