lördags dagen;)

ja idag! vaknade typ 9! hahah åt en näringsdrink som frukost! sen kl 12 typ så åt jag lite god kött som mamma gjorde igår!:) med lite lite ris! o rödbetssallad! hemmagjord! och så värmde jag det o satt framför tv! kollade på lite natur program! :) hahaha maten var suveränn! eller vad man säger:) haha den var super iallafall!

efter jag ätit så dushade jag! och så senare ringde grannen o fråga om jag skulle ut med henne o lilla fame! vi skulle senare på dagen lägga blodspår som ska ligga över natten tills imonr då vi ska ha spårkurser o 2 hundar ska spåra dessa spår! sen imorn måste vi åka halv 9 och lägga 3 spår för det är 5 st hundar som ska spåra

chico

bibbi

dottie

fame

tooby

ja men fame o tooby ska ta de här första spåren vid 11 tiden! de andra börjar vid 10! så vi får se imorgon hur det blir! vi gjorde väldigt långa roliga spår i omöjlig terräng att röra sig i såå matte/husse kommer få det kul! vovven älskar allt möjlig terräng:)!!! hahahahha


efter vi lagt spåren så åt marita o jag på pizzerian i kallhäll , hon åt som vanligt pizza o jag min favorit tonfisk sallad!:) mm


det var typ dagen!!! hahahah bara i skog !!!



typ lunchen vid 12 tiden!! hahah gott mmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0