Lite mellanmål

kom hem från plugget! ska gymma vid 4!  jag åt liten mellis för 20 min sen! ( 14:40) behöver lite mera energi för dagens hårda pass! mellisen bestod av de som jag åt till lunch idag, kål fast nu kompleterade jag med lite rödbetssalllad!( hemmagjort) o lite mjölk:) att dricka:)

halv 4 tar jag min 2 proteindrink! för att ha mega kraft till 4 tiden!

kanske inte ser så gott ut, men jag älskar detta! och det är väldigt näringsrikt!

 


är man stor och stark så måste man vara snäll;) "är inte så stor än! men snart!;)"


det gäller att bara äta rätt för att nå en maximal musklemassa! (inga sterioider);) bara mat och kanske lite extra proteinintag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad liten den ser ut

2009-10-06 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0