Innan mötet med LR

heheh innan vi hade jobbmötet idag! så träffade Camilo och jag Emelie(empa)och hennes kille "Muppen"Christian :) tyvär heter vi det samma:) hahaha nä men de är snälla:) jag har känt Empa sen många år sen!:) Hon är jätte snäll! och äntligen har hon hittat en bra kille! hahah hennes kille vill brottas med mig! :) han vill sänka mig;) kul va:)

vi var i Skärholmen ungefär 18:00 :) mötet började halv 7! hehe vi gick till lokalen! för att börja! lite senare kom 2 andra vänner som jag har för att vara med på mötet! de skulle få se en bild på Marknadsplanen!
Paola och hennes syster! jätte snälla personer! Paola har känt Camilo och mig sen vi var små! fast hon kände camilo sen har bar på blöjor! de var glada att den perioden har passerat! den perioden måste ha varit en chock! för de som kände camilito då:) höhöhöh_:)

det gick bra på mötet ! sen när vi skulle hem var alla som zoobisar!! haha man blir helt järndöd efter att sitta o lyssna på föreläsning! i typ 2 h! men men! vi skrattade o hade kul på tåget! så tiden rann snabbt förbi! och till slut kom alla hem! hahaha

imorgon på morgonen ska jag få lilla Chico ! som jag ska göra ett spår imorgon typ 400-500 m ! förbereda honom lite inför tävlingen som är om 2 veckor! hoppas jag hinner gyma! för jag måste hahaha! men att gå i skog o jobbig terräng är också super träning! lite trist för att man går ensam mycket ja eller med hund! men man kan liksom inte diskutera så mycket med vovven ... för de håller  med på allt .bara det är roligt för de!:)



Camilito på tåget! mot skärholmen! han e nyvaken typ!::)


Empa och Christian! kärleksparet!



gänget!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0