inge träning idag ååå;( VILODAG???:(

FAN var så peppad till dagens boxningsträning men fan kom inte ihåg att jag har ett styrelsemöte ( jag jobbar ÄVEN inom kallhälls hundklubb som startade för några månader sen), det är roligt! jag gillar ju djur:) hihi
alla i Järfälla som har vovvar kan ju passa på att skriva in er där!


http://www.hundklubbenkallhall.se/



OCH NI SOM KANSKE TRÄNAR/TÄVLAR INOM VILTSPÅR! ELLER HAR NÅGON SOM HÅLLER PÅ MED EFTERSÖKSHUNDAR! ELLER JAKT! DENNA BOK ÄR SUPER KOMPLET MED ALLA GRUNDER I EFTERSÖK FÖR DIG OCH DIN HUND.! GÅR ATT KÖPA I BOKÄFFÄRER ÄVEN VIA NÄTET, BARA SÖKA PÅ NAMNET! (VILTSPÅR-grunderna i eftersök för dig och din hund) JAG FINNS MED PÅ OMSLAGET!;) HIHI MED LILLA FAME!




FÅR NOG TRÄNA LITE SJÄLV EFTER MÖTET! LITE       (PAOLO ROBERTOS 15 MIN/DAG TRÄNING!!!! HAHAHAHAHAHH ;)
MÅSTE PLUGGA ÄVEN! HAR EN HEL DEL SAKER ATT LÄRA MIG!

Kommentarer
Postat av: Mangaz

Walla kille du becknar va!? ofta du har en sån kropp av ren träning och massa mat.. Lyssna du har 2 val.. antingen jag becknar här hos dig, eller jag knullar din mamma förstår du!? jag pallar inte med den här skitet längre.. jag SVärr jag säger till dig, vi kan beckan fett me zeta i din centrum, jag kan beckna runt om hörnan på din bild där du visar dina kalsonger, och lyssna biffing jag är tjock generös jag kommer ge dig en knash för varje femma jag beckar breee Lyssna på mig vAh inte ÅSnA!

2009-10-01 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0