hahah inann gympasset.!

det blir gym trots allt! annars brukar jag boxar på torsdagar! men jag tror att det blir friträning och det är inte så kul! så drar till gymet istället o kör onsdagspasset idag!:)
fan måste tvätta också! shitttt måste boka tid på tvättstugan! hoppas det finns tid till kl 18:00! vi får se! annars lackkar mamma!:) hahha . iallafall jag hade  lite tråkigt! så tog lite bilder innan gympasset!( fan liten jag ser ut:) måste växa mer , helst på längden är bara 174 typ haha och på breddeen måste jag också växa:) 

 väntar på Vusal,  som ska gå med mig!

 han var på skolan och pluggade:)

 duktigt!









hahah mina träningskläder:) sexiii!

fan va gott jag käkade också idag en soppa som mamma gjorde! fett god. gjort av massa morötter! nyttig är den säkert. men min mage tål tydligen inte soppan så bra..:) heheh
åt mycket av den:)

min frukost idag var faktsikt keso typ.. och sen soppan!
ska snart ta en proteindrink! på väg till gymet! och efter gym en till drink! sen senare vid 6 tiden en drink till tillsammans med något annat gott kanske tonfisk , vem vet:) hihi

hahha bild på lunchen! kanske inte ser så god ut.. men man kan inte bedömma något innan man smakat den, den var riktigt god.. ioförsig äter jag allt sorts mat:) bara det är ätbart:) hahah


hahha min styrka!:) haha väntar på att jag ska dricka upp de!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0