Gympasset Torsdag

eftersom jag inte hann köra ett gympass igår.. så drog Vusal o jag idag för att köra onsdagens pass!
det var inte så mycket folk på gymet som jag trodde det skulle va! men sen kom det massa unga ! men de e bra tycker jag! det är kul när nytt folk dyker upp på gymet för att lära sig träna!:) enda jobbiga med det är att de kan ta så jävla lång tid när de kör på maskiner !:)
_____________________________________________________________________________
dagens gympass!

1. Ben- knäböjd! 4×10

2. Axlar( man gör 3 st övningar = 1 gång × 4! 

3. tung mage med vikter 3x10 !! fyfan vad den här är så jobbig! testade med bälte idag gick sådär!


4. chins breda ! 3x10 +chins hålla långt in! 2x10 "ryggträning"

5.nacke tungvikt 3x10
_____________________________________________________________________________
 eftersom jag inte gjort så himla mycket idag så var jag rätt så seg! idag på gymet, vilken tur att man inte går ensam! haha så hade jag nog somnat på någon stol eller bänk:) hahah
sen så knäböjden jag har nu på på träningstillfällen kört på den maskinen där stången sitter fast! eftersom Mile inte kan ta så tungt och ifall något skulle hända så kan han lätt fästa fast stången utan att skada sig!
då har kroppen vant sig.. fan va kroppen vänjer sig snabbt idag valde jag köra på den maskin där stången är lös! a det känds verkligen  skillnad:) hehe körde som max idag på runt 100-110 kg! måste hitta balansen o stabiliteten igen:) heheh men de gick väl bra:)


Vusal värmer upp med hopprep! a de e bra! medans jag kör lite boxning(skugg) i luften bara för att värma upp hela rygg partiet sen kör jag på stången först utan vikter för att bli varm i benen , det är super viktigt att vara varm i kroppen/musklerna man ska träna för att inte skada lederna mm! det är lätt att skada sig om man inte är helt uppvärmt! ganska onödigt också! det är ganska lätt att värma upp!:) hehhe


innan jag ska maxa för dagen:) hahahh! fick låna bälte av Vusal! för att testa hur det kändes, kör annars utan:) inte så bra om man tar tunga vikter! det var rätt skönt med bältet:)


heheh Latino kraft! a efter jag hade kört klart så var man nästan död!:) ben är ju så stor musklegrupp! och hela benen + rygg mm tränar här! så man e ju helt död efteråt!:) musklerna behöver massa blod o syre:) heheh



Biffarna:) haha Vusal är faktisskt stark som fan! han har varit brottare i några år.. men fick sluta pga skada! kör nu boxning med mig!:) heheh och så gymar vi tillsammans då och då!:)


haha Mina grabbar! Biffarna! alltid kul att träffa de på gymmet , de e alltid så glada:)


hahah här sitter vår jultomte som biffar på sig inför julklappslämningen!:)

 

AXEL ÖVNINGAR SOM JAG BRUKAR KÖRA GANSKA OFTA! JAG ÄLSKAR DE! DET ÄR SUPER BRA ÖVNINGAR SOM VERKLIGEN TAR SOM FAN!


Övning! 1



Övning 2 statiskt! träning


Övning 3! hahah tjockisen!:)


Vi körde chinsen! shhiitt lovar att jag tappade känsel på armar o händer , axlarna var döda o ryggen med!
Vusal på bilden! han är super duktig  på chinsen! han kör fett många innan han blir trött! sen när jag ska hjälpa så tar jag honom med fingertopparna! o så flyger han upp! haha tar inte ens i! jag e så stark! hahah


Jag!:) hahah helt pumpad var jag i alla muskler faktiskt! vi skulle köra lite Lats! (vingar) eller den tar hela ryggen med och axlar!:) det är en påhittad övning som Mr. Mile kom på! eller såg någon stans , vet ej!




haha :) Mupparna!



Vi körde nack tränigen! tar fan hela halsen mm! hahah shiitt vad död man e efter den! brukar inte kunna röra nacken så mycket efteråt till dagen efter:) haha idag körde jag på 25 kg! Vusal på 10! asså det tar som fan om man kör rätt!:)


Vusal körde imellan en övning för armarna . vet inte! men han brukade tydligen köra den på brottningen! asså han har inge fett på kroppen! kolla ådrorna! hahah:)



Vusal pojken! spänner skiten ur sig:) hahah :) nej me asså kolla han har inge fett typ på kroppen! de e bra om han fortsätter träna som han gör undra hur han ser ut när han är 23-25 år! hahah Buffel!:)


efter passet drack jag en protein! o så drog jag hem! för att dusha! fett skönt de e ju så kallt ute! skönt o dusha i varmt vatten!:) ska se sen om jag käkar något! kanske finns tonfisk eller nått hemma! vem vet!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0