Gympasset måndag!

Dagens tuffa träningspass! var rätt jobbig! hade lite ont i huvudet:) vet inte varför! men jag vilade ju inte så bra i helgen! var rätt seg! men  Saman(kurden) och Vusal(busar,snusar) peppade mig mycket och darför kämpade jag 110% ! ibalnd är det bra att gymma i grupp:) hehe

måndags passet går ut på att döda Triceps

1- Bröst( hantelpress 4x10)(flies på maskin 3x129
2- Triceps(3 olika övningar, övning 1 " 3x10", övning 2 "3x10"+ liknande som övning 2 "3x10", övning 3 "3x10".
3- Lats(vingar)/rygg(4x10)


Fan fick ta näst tyngsta! var lite död! i börjarn! hade inte vaknat upp helt och hållet men men! (hantelpress)



Vusal i grå tröja och Saman i röda kläder;)  båda pumpar för fullt!



Triceps övning 1!!!! super! musklen vart helt pumpad efter denna övning! man skulle kunna ta en nål o pysa ut (luften);) hahah Vusal pojken fick hjälpa mig med de sista!


övning 2! man börjar nästan be till gud!  denna övning tar som fan om man kör rätt! (man ska endast låta armarna jobba! kanske lite svårt o fatta vad jag menar men många använder ryggen när man är trött! (rygg kraft;) hahah



övning 3!! (fortfrarande Triceps;) hheheh fyfan körde nästan maxvikt här! efter 3 olika Triceps övningar så är det inte speciellt nice att känna att döden för musklen närmar sig;)  men det här är en super träning!


lilla Vusal Busar körde efter mig! han kämpar för livet här!:) hehe ( kör ganska tungt)


vår heliga kurd Mr, Saman ! vill demostera för er! hur Kurder kör:) på bästa sätt:)




här kör jag Latsen/rygg asså denna övning tar mycket ryggen! men den funkar för att köra vingar! de e kanske hur man personligen tycker!


Vusal  han kämpar fortfarande! och vår Saman han tänker på all goda mat som väntar honom där hemma! han börjar få former:) heheh



super bra bröstövning(flies fast på maskin man kan köra med hantlar, båda är bra övningar det är bara att göra den man själv tycker e skönast! orkade bara 103kg! som max idag gjorde då 8 st!


pojkarna som pumpar!


Efter passet , var det lite gott att få i sig lite EXTRA protein:) man måste ju belöna musklerna lite! för vad de kämpat!


här har vi lilla Busar "Vusal"  han har deffinitivt inget fett på kroppen! (muskelpaket) han ser nästan ut som Bruce lee junior!
chonngggsschhiinngg fuuuuúu lee!


NÄR JAG KOM HEM SÅ ÅT JAG LITE MERA KÅL MED RÖDBETSSALLAD OCH EN 200G KYCKLING FILÉ! 
SKA DUSHA SEN PLUGGA O SEN SOVA SOM EN TRÖTT JÄTTEBÄBIS!

GODNATT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0