gympasset!! fredag!!!

dagens tunga gympass går mest ut att ta slut på biceps!;) hhehe älskar fredagar!!

men träningen för dagen är:

1 Biceps ( 4 olika övningar där man kör 10 på varje övning =1 x 4
2 mera Biceps 3x10
3 nedre ryggen (svanken) 4x15 ( man gör 10 med vikter och sista 5 utan vikter)
4 Biceps(avlånga musklen)
5 kapp muskler 4x10
6 vader 4x10

sen körde vi lite lats! (vingar) hehe



började bli pumpad i Biceps;)


det här är första övningen av Biceps tungt som fan!!!


vi kör med dessa! första övningen är den tunga! sen 2  och 3 och 4 övningen är med hantlar!


4 övningen!! fett tung! dödar!!!


Saman har faktiskt blivit stark på kort tid!! de bra Saman förtsätt så!


här pumpar Mile!! han som hade tappat så mycket av sin musklemassa har börjat få tillbaka den! jag ska se till att han blir lika stor som mig igen!


Camilito! här ! han var lite tröttiish idag! men kämpade iallafall! han är strk som fan ! när han vill! men han åt inte så bra idag! darför hade han inte full hästkraft!


här tränar jag mera Biceps! vi kör 3x10 här! den tar som fan efter man kört med stången! Saman i bakgrunden!

Saman har kört den övningen nu! och vill visa er alla en Kurdisk Biceps pump!

 


här kör vi lite rygg(tar mycket nedre delen av ryggen!) super övning! tar mycket när man kör med tung vikt!


puff!


efter jag hade kört klart rygg! så kände jag mig lite sel så jag stretchade lite!;)

stelheten börjar släppa;)



en god vän till mig dök plötsligt upp Biffiga Aldin! han har en super kropp (inge fett på kroppen ! undra vad han tar för något;) heheh ) 


här kör vi lite Kappmuskler! det här är en bra övning tycker jag , det tar mycket på de muskler!


jag från en annan vinkel med Mile o Saman i bakgrunden som pratar om varandras bröst!


här undervisar mile  saman! och visar sina bröst  till saman ! Saman blir lite generad och tänker: ååhh om jag också hade sånna tuttar;)


chilenska björnen pumpar kappmuskler! han har fett stora armar! han är större än mig! han impade på bruden med blått där bak!


efter träningen , när jag kom hem! så hade jag tagit en protein! men såg att det låg en osyldig banan som ropade på mig så jag valde att offra den till min mage!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0