Gympasset fredag!!

idag var jag faktiskt peppad! vet inte varför! heheh men jag kände att jag hade massa energi samtidigt som jag var skit trött och  med en massa träningsverk efter gårdagens pass! jag mötte MILE idag vid kallhälls station! jag var i biblioteket innan för att försöka hyra en engelska kurs men fanns inget!
när vi kom till gymet var det inte så mycket folk utan det kom efteråt en massa tanter o gubbar! men så e de! o gymmet har inga bra låtar heller men de duger väl!



DAGENS PASS!!!




1.  Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) "10 på varje" = döden!!!:)


2.  Biceps (3x10)


3.  Rygg! "nedre delen " svanken" ( värma upp med 15 st, sen med vikt 30 kg 4x10  + 5 utan vikt efter varje gång) " även med vridningar"




4.  Kappmuskel ( 4x10)





5.  Bakre lårmuskel ( 3x12)




HÄR ÄR det som vi kör först ! hehe döda Biceps


Mile han kämpar! det är rätt tung vikt! men det e bra!


haha jag förbereder mig för att döda mina Biceps!! tjockis jag ser ut! hehe kolla han där bak! han ser rädd ut:)


Biceps övning1! heheh tung ! haha latino kraft!!

övning2 Biceps! hehe här började armarna döö!:)

Biceps övning 3! hehe

övning 4 Biceps! hehe jag kan lova att musklen är på väg o spricka!dessa 4 olika övningarna kör vi alla efter varann!! då jävlar kan man känna! en riktig pump!!!






här kör vi ännu mera Biceps! heheh fredagar för oss= Biceps dödens dag!


fan min boll där på armen! ingen känsel typ hade jag! lovar:) heheh



LATINO BIFFEN!

EFTER VI HADE KÖRT klart Biceps så skulle vi gå köra nedre delen av ryggen! men innan vi började så behövde jag stretcha! fyfan vad jag känner mig stel nuför tiden!!!

 






hhehe det var fan riktigt skönt att fåå stäcka lite på bena igen!:)




den här övningen förstörde min rygg för dagen typ:) hahah efter vi hade kört klar med 30 kg så var hela musklen i nedre delen av ryggen typ ihop dragen ! kunde knappt sträcka på mig:) ufff ganska skön känsla! typ!!




den här övningen är super! om man vill träna Kappmusklerna! den tar som fan!


sen körde vi bakre lår! asså jag orkade inte köra fult ut nästan! har sån jävla träningsverk i låren att de gjorde skit ont när låren pressas mot stödet! men mile körde för fullt:) hehhe



de här 2 bilderna tog vi för att se om våra Biceps hade pumpats idag, mina är fan små! måste bli större! :) heheh



nu var klockan mycket o jag var tvungen att skynda mig hem vi ska fira pappa som fyller år! hehe gammlingen:)
så vi skulle få hem gäster:)


hejdå!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0