Gympass Onsdag!

dagens tuffa gympass! var ganska psykiskt jobbig!! var lite seg idag efter provet jag haft i skolan!
idag gymmade Jag, Mile och Saman sen kom Vusal pojken!:) heheh

dangens pass:

1.  Axlar ( 3 olika övningar = 1 x 4 ) 

2.  övredelen av ryggen! bänkpress stången med vikt på ena sidan! ( 4x14 )

3.  Mega tung mage med vikter! ( så många man orkar sen byta till lägre tungd så många man orkar sen utan tyngd 12 stycken =1 x 3 )

4.  Rygg/Lats "chins" ( 4x10 )

5.  Främre lår muskel på maskin ( 4x10 )

det här är ganska tung pass! nästa onsdag blir det då knäböjd med stången ska försöka ta 125 kg igen!



Saman började:) med axlar:) övning 1!


jag pumpar:) axlar:) detta är övning 1! :) hehe måste bli biff!


övning 2! går ut på att hålla armarna som på bilden i 5 sek! x 4-5 st! tungövning! bränner i muskeln!


övning 3! axlar! tar som fan på deltamusklen! bränner verkligen! alla dessa 3 övningar ska göra efter varann!


Saman kurden kör 2 övningen;) heheh stark pojke!



Spricker snart 3, 2, 1 puff!


saman övning 3!:) heheh "kurdisk styrka"


oohh Mile pojken kom nu! han var i jakan och gjorde något! vem vet vad han gjorde där;)?


biceps inte såå pumpad som den brukar vara på fredagar;) gör mig redo för rygg övning!



ganska tunga tungder , fan vart inga kort när jag tog dubbel tyngd:/ heheh


oj oj oj saman försöker peta mile i rumpan! Kurdisk peppning!


Saman pojken börjar bli trött i ryggen ! heheh puckel pojke!


Mr Big! tankar sina muskler med extra näring;)



super övning! för att få fram de dära breda magmusklerna! super tung magövning!


Mille Pirulini kör!:) heheh han pumpar Gainer fettet han fått!:)



så här tränar man mage om man heter Saman!:) bästa övningen för att få rull muskler:) hehhe


Vusal Busar:) kom nu! vet inte vad han tänker!



Lite ben träning:) heheh !  fan vill att mina lår ska bli större o mina vader för den delen också!!!:) kanske om 3 år:) hahah



EFTER DENNA SISTA ÖVNING SKULLE JAG HJÄLPA VUSAL POJKEN MED MAGE! MEN FAN GLÖMDE BORT HAN O NÄR JAG KOM PÅ ATT JAG SKULLE HJÄLPA HAN SÅ VAR JAG REDAN HEMMA TYP! HAHAH SORRY!
SKA DUSHA, ÄTA O PLUGGA TILL SENT SEN, HAR MATTE C PROV IMORN! KOMMER GÅ ÅT HELVETTE!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0