gympass !! onsdag!!!

HAHHA INGEN skola idag! så jag drog till gymmet! med mile runt halv 11, jag är verkligen inte van att gyma tidigt på dagen! fyfan vad jag var seg i början! mile med han sov typ ! men sen efter man hade kört en del så började addrenalinet pumpa i kroppen! och jag blev hulken ( säger vi):)

gympasset idag:

1. Ben- knäböjd! 4×10
2. Axlar( man gör 3 st övningar = 1 gång × 4!
3. övre delen av rygg! 4×10 (Bänkpress sstång med vikter på ena sidan!)
4. midja! 3×10 
5. tung mage med vikter!! dödens död!
6.( lite chins körde vi med ! brukar köra varannan vecka , men försöker köra minst 1 gång i veckan!)

dödade lite säcken, fan va jag var stel kändes det som! asså hela förra veckan så slarvade jag ganska mycket med min träning! vet inte varför hamnade typ i en sån där deppresions vecka typ! åt sönder mig med så har gått upp lite! känner mig som en tjooockiis!


prescis när vi skulle köra igång dök lilla Aldin fram! heheh han är rolig! och biffig!



jag började med knäböjden! vi körde på den maskinen där stången sitter säkrad! eftersom mile har ju ny oppererat sitt ben! den är då lite säkrare för honom om något händer då kan han hinna låsa fast stången o slippa skada sig!körde runt 100-120 kg! asså mitt ena knää är också dåligt! vill komma tillbaka och kunna ta 170 kg men vet inte om mitt knä kommer kunna bära  upp till den vikten igen!  :(


Mile han kämpar med sitt ben! det är skit bra! han måste ju börja bygga tillbaka muskulaturen runt knäna och ben! annars är det inte så bra! om han ökar i musklemassa på överkroppen ! och inte tränar ben då belastas ju bena mera!


axlel övningarna! fan vad de bränner! verkligen! kolla haha Aldin pojken i bakgrunden! han e fan stark!



övning 2 axlar! hålla armarna i luften 4-8 sek! super övning!




axel övning 3! super övning! prova;) heheh



Mile han kämpar! och det är bra! gillar inte folk som tränar oseriöst!



super bra övning! tycker jag iallafall! Mile du måste vara lite rakare i ryggen! men asså det var tunga vikter förstår att ryggen blir trött och det blir svårt att stå i rättt possition!



Midjan! super övning! hehe tar faktiskt mycket!:) hehe


kolla in han kämpar! haha han vet att tunga magpasset väntar han efter denna övning! magpassövningen dödar riktigt bra!  tar i hela kroppen! o magmusklerna känns inte efter man kört! hahah

efter magen körde jag chins! fyfan nu var ryggen borta! hahah och så kunde jag inte motstå säcken som ropade på mig så jag gav den äran att dö lite! behövde sparka de sista krafterna ur mig!


efter passet tog jag protein o fick en banan av mile ! hehe sen drog vi hemmåt! hahah


Kommentarer
Postat av: linda

tja nu jag jag in å titta på din blogg, den var bra!!

jag åker på måndag..

så vi syns om några månader... ha de så bra så länge i kalla sverige. ha ha!!!

kram linda

2009-10-22 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0