gympass onsdag!

Idag var jag skit seg! fattar inte varför! men hade också lite ont i huvudet! dagens gympass skulle ha vart så här:
______________________________________________________________
1.  Axlar ( 3 olika övningar = 1 x 4 ) 

2.  övredelen av ryggen! bänkpress stången med vikt på ena sidan! ( 4x14 )

3.  Mega tung mage med vikter! ( så många man orkar sen byta till lägre tungd så många man orkar sen utan tyngd 12 stycken =1 x 3 )

4.  Rygg/Lats "chins" ( 4x10 )

5.  Främre lår muskel på maskin ( 4x10 )

_______________________________________________________________
men vart istället att jag körde
 övning 1!

 övning 2!

 och midja med vikter
 
 lite säck

sen drog jag var så seg i huvudet, denna vecka blir det inte så hård träning tror jag, känner mig lite nere! men från och med nästa vecka borde jag må bettre och ge 1111000%.
finns perioder jag kör lite slappt! och nu känns det som en sån period börjar komma in! men sen försvinner det o då jävlar!

det var roligt iallafall på ett sätt! Anton, en vän som vi gick i samma klass i 7-9 kom idag! han är rolig tycker jag! haha han är duktigt på att skoja om saker o ting! hehe


Anton han pumpar sina Biceps! hehe


Antons vän! en av de som han kom till gymmet med! vet inte vad han heter men hehe han ser rolig ut!



övning 2! a körde väl ganska så tungt! hehe kanske darför jag dog så snabbt! hehe mitt hår ser ut som en haj fena!



axlar, fan man blir pumpad efter de här övningarna! synd att mile inte kom hade behövt hans hjälp för att köra knäböjd med tungvikt!

ja vart inte så mycket bilder på träningen idag men men! ialafall efter jag pumpade för dagen så tog jag min protein (middagen)! hehe behövde fylla på tanken ! hemma väntade det god måltid för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0