Gympass måndag! :o

kl 16.00 träffade jag grabbarna för att köra ett gympass!:) hehe det var roligt för att Camilito dök upp, det var ett tag sen jag inte gymmade tillsammans med honom! och Vusal pojken kom också, han bor ju i samma område som jag ,så vi gick tillsammans från termo....

på gymet var det inte så myckt folk! men fan.. det blir nästan fullt efter kl 5. då kommer en stor mängd människor o ska gyma.. den måste vara för att många sllutar jobba då..

dagens pass!

1. bröst- hantelpress 3x10 uppvärming med låg tungd sen 4x10 tung vikt!
2. triceps- 4 olika triceps övningar!
3. rygg/lats- 4x10 + chins
4. säck

ja passet var hårt, den kändes verkligen, jag var helt slut efter passet.asså jag har inte ätit så himla bra ... för det första vaknade jag sent idag typ 11. :) brukar annars gå upp 8-9 för att hinna äta.. ( har bara ätit proteindrinkar och lite tonfisk) pluss lite kyckling o frukt idag.



hahah pojkarna byter om:) sexigt! jag var redan ombytt! min träningskläder idag påminner lite om pyjamas. tycker jag iallafall:) haha


Vusal pojken på bänken!:) jag var helgrå:) haha kolla man ser inte mina ögon (ching shong)


chilenska kung fu björnen förbereder sig för det tunga passet!:)




i början av passet var jag ganska peppad och sen när tränat ett tag så orkar man inte:) hahah men jag kämpar iallafall 110%:) LATINO KRAFT



Camilo var stark! tror att det var ett tag sen han inte tränade tungt på gymet! så han lär få träningsverk efter denna pass:) haha roligt ska peta på han då!


Vusal! med sin mus frilla:) haha nej men han var verkligen peppad idag! han stannade fan kvar ännu längre tid än oss. o vi tränade idag 1½ -2 timmar. tror han stannade 2½ timma typ på gymmet. han kör fan förfullt! de bra!


han började med axlar, idag!    så han började värma upp!


Mile pojken! heheh gymmar i fin kläder som camilo sa;) hehe, han tar i håårt! puff

 


hhhehe kolla in tuppkammen, Biffen har sitt gäng utspritt på gymmet alla med samma frilla:) hahah
Biffarna;)





mitt gäng;) hahah pumpar Triceps förfullt!






FAN NU VAR JAG DÖD I MINA TRICEPS! FYFAN O SÅ BÖRJADE SVETTET RINNA , JAG GJORDE SPÅR PÅ GOLVET!AV SVETT! HAHAH



Mile - a han e tuff! han får inte gå ner på knäna! han kommer aldrig kunna det tror jag , för platttorna o skruvarna i skelettet stör han .. han får lite ont! så han tar bollen som hjälp:)


Camilo är som en Buffel! han är super strak (NÄR HAN VILL:)
HEHE


vi körde denna övning:) rygg/lats  innan den här så körde vi även chins! gissa om man var svimmfärdig , fan jag väger mycket för chinsen! haahahah


I omklädningsrummet eller vad det nu heter:) så var Martin på väg hem! han är en bra kille! fan vi var super bra vänner när vi var små! :) lekte kung fu lekar:) hahha, men då var jag tjock! han är faktiskt duktig på kampsoprt!:) tror att han gick på taekwondo bra många år! :)
snygg bild ju;)



uff biffen:) Camilo! han posar:) hehe


hahah kolla in !  han har fan gått ner mycket , eller så har han fått en ökad musklemassa på sista tiden!
a Camilo 6 pack till sommaren;) eller?


a Mile har också blivit stor! han har fått bröst:) hehe snart kan han mjölkas!
han tappade så jävla mycket efter opperationen! han var smal som en pinne! o nu hehe jag har tränat han;) haha
han vill väga 100kg till sommaren... vet inte om han klarar.. det är rätt mycket .. om kanske 2 år så tror jag attt han är på 100kg :)

 
jag haha camilito! bra fotograf eller? hahah man ser iallafall min lilla triceps! som jobbatt hårt idag


svettig



en av Biffarna från tuppkamms gänget;) haha och jag! LatinoBiffen:) svettig som en gris!






vi skyndade oss lite förr att mile o camilo skulle ta bussen hem! :) hehe det var ett roligt pass! tycker jag! det var ett tag sen alla gymmade ihop!:) alltid kul när vi alla gymmar.. för det skrattas hela tiden.. det är bara vi som hörs på gymmet!:) hahah



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRRRR älskar biffens hår:P

2009-10-26 @ 21:02:33
Postat av: Anonym

GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS GAYS Allihoppa

2009-10-26 @ 21:31:29
Postat av: Anonym

du ser häftig ut...stora muskler

2009-10-26 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0