gym passs fredag!

DAGENS PASS!



1. chins ( 4x10)


2.  Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) "10 på varje" = döden!!!:)


3.  Biceps (3x10)


4.  Rygg! "nedre delen " svanken" ( värma upp med 15 st, sen med vikt 30 kg 4x10  + 5 utan vikt efter varje gång) " även med vridningar"




5.  Kappmuskel ( 4x10)





6.  Midja ( 3x10)



7. vader ( 3x10)
_____________________________________________________________________________________

A jag var med Vusal på gymet vid kanske halv 12 tiden! o så vart vi klara typ efter 2!:) hahah vi körde idag stenhårt!:) igår glömde jag köra vissa muskler o då så körde jag de idag!

jag är lite död just nu!:) hhahaha o ska snart iväg till stan träffa Andreas! en god vän till mig han e adopterad colombian från göteborg.. tror jag:) hihi
:)


vi började idag med chins! brukar inte börja med det normalt men Vusal ville!:) gissa om man inte var slut efteråt!:) hahah:) sen kom Biceps passet" usshh!

 




hahah bilder hhemifrån ,,syrran tog innan jag drog!:)



han e förberedd att köra chins!:) hahah


övning 1 Biceps!:) jag e död nu!:)



:)


övning:) 2:)


övning3:)


övning 4:) heheeh:)

haha nu e man död!:) lovar:)o pumpad!


Vusal pumpar!



jag o vusal! biffarna:):)


efter vi kört med stången så fortsatte vi döda biceps , han körde en ny variant! hahah pankakan kallar jag den)



jag fortsatte döda Biceps här:) hahah:)



nedre rygg träning! hahah


midja! :)





körde även vader! hahaha



hinner inte skriva mer måste iväg nu e sen! hahah ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0