GRATTIS PAPPA PÅ 45 ÅRSDAGEN!!!!!



GRATTIS PAPPA PÅ DIN 45 ÅRS DAG!!!


HAN FYLLER år idag lördag ! men vi firade honom igår här hemma! tillsammans med väldigt goda vänner! det vart en lyckad kväll tror jag! jag kände det iallafall och jag tror att pappa tyckte det med, samt alla gästerna:) heheh

tror pappa inte visste så mycket om det som vi hade fixat! men han blev glad! heheh alla gästerna kom vid 18:00 tiden!:) vi åt mat, pratade, åt tårta, och hade det trevligt!!:) jag var då lite död!:) hehe men höll mig pigg för det var trevligt:)


vi hade städat och fixat lägenheten bra! iallafall mamma som gör alla små petiga detaljerna! :)


här sitter alla gästerna i köket! de har nu ätit! och vi ska snart sjunga för pappa! och skära tårta! hehe vi tog en familje bild typ:) heheh


vilka gåda tårtor! jag åt iinge för jag måste gå ner i vikt! för mycket kalorier o klockan var rätt sent! men alla andra bara glupsade i sig allt! de bra, ät ni!!!:) ehheheheheheh


efter alla var mätta och nöjda! så gick vi alla till vardagsrummet! där vi hade kul , snackade, skrattade, senare på kvällen började pappa öppna pressenterna!:) (  kuligt):) hahah 
pepita hjälper honom att öppna alla pressenterna:) det är alltid bra att ha en assistent till hands:)
pappa fick massa saker:) och som tack så ville han ta bilder med alla som var med på kvällen!

 


heheh roligt alla vi hade! pappa hade det bäst tror jag::)




hahah sexiga alla vart på bilderna!!! JAG ÄR FOTOGRAFEN IKVÄLL :)ELLER VAR FOTOGRAFEN:)


JA JAG ÄR FORTFARANDE LITEN I HUVUDET:) som ett 6 årigt barn! ska alltid sitta i knät;) :o
kolla mitt fett som jag fick från förra veckan då jag åt allt möjligt!:)


gagaguugggagagaga bruaa bruuaa blablabluuuu


Kolla in syrran! ser ut som tjej anka! hahah hon och hennes långa truuuut:) vänta tills ni ser mig då;)





















hahah synd att den vart suddig men jag är pojk anka!!:) LATINO TRUUUUT



uusshh syskonen truuuuut!:)

ja det var super kväll! alla var nöjda! och sen sent på kvällen när alla var tvugna att åka! då jjajaaaa dåå ska ni få veta en sak! jag tog allt som jag anser är skräpmat o frästelser! och packade till alla gästerna olika saker som de fick ta hem! för här hemma vill jag inte ha något för då finns risken att jag börjar HETS ÄTA! o det är inte bra:) hahah för då blir jag ännuu mer tjjooockis än vad jag är o får ångest!:)

när alla gick så kollade jag på tv med pappa! alien film! ganska äcklig! men bra! och så snackade vi hundar! fan vill ha min vovve nu typ:) men vet att jag måste vänta några månader! :) hoppas jag klarar! :) hahahha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0