frukosten!

jag är skit trött! efter den långa helgen! men  iallafall! vid kvart i 9 lagade jag min frukost! ska försöka attt inte få i mig för stor mängd av kolhydrater idag!

det vart 2 ägg! fan jag älskar ägg! äter fan varje dag, man säger att de inte e så bra att äta dagligen! men jag  bryr mig inte! de e så näringsrikt!
sen så skar jag ostbitar:)  och kompleterade med en banan! och mjölk!

i ugnen håller det på att göras kycklingfilé! fett gott! och nyttigt med protein!(ska käka 250g) som jag hade tänkt äta innan 11. ! är redan hungrig:) när man ser klycklingen där som bara ropar på mig!:) ÄT MIG!

FRUKOSTEN!


KOLLA IN :)  läckert!! (både tv:n och bruden;) hehe nä men igår  packade vi upp vår tv! jätte läcker 50 tums plasma tv! den får stå på det där mörkrödbruna bordet för stunden! men den ska upp på väggen senare!:)



bra!  nu är det bara att vänta på lunchen o sen packa skolgrejer!, träningssakerna o såklart mina proteindrinkar o sticka:) hihi
ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0