Fredag - Grattis i förskott Fame på födelsedagen!!!

I fredags ! då Mile o jag var i stan och sen i Kista så passade jag också påå o köpa ett paket till lilla söta Fame! som fylde i lördags! och så köpte jag en guldfisk bäbis till grannen som nu heter Cristian junior! super söt! med utploppade ögon:= hihi:)

här la jag paketet på golvet där Marita visar Fame!! lilla Fame hehe hon var super nyfiken! så söt vovve! älskar Fame!

 


Här hjälpte jag Fame att öppna paketet hon var så söt och försökte med tassarna att öppna!:) glad hon vart! när nån av katterna närmar sig benet så springer hon o jagar bort de ! de e hennes ben !

Cristian Junior ligger i påsen o Feme bekantar sig med han! hehe Marita blev glad!


Lilla skrollan! har lagt på sig några Kilon efter att äta bäbis katt mat!

super kul! hahah alla var glada sen så bjöd marita på massa gott! fan har käkat massa onyttigt! gick upp 1kg! hahah men nu i veckan dunder deff! förmodligen till nästa helgg!!! hahah

grattis Fame lilla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0