Träffen med Andreas!! hahah roligt!

jag träffade Andreas idag vid Slussen!:) haha han kom  inte i tid :) haha han satte sig på någon buss som körde jag vet inte vart!:)  iallafall efter ett tag så dök han upp:) mötte han vid Slussen terminalen!:)
haha han smög sig faktiskt bakom mig! där jag skulle möta honom! :) det var skit kul att få se han igen! det var jätte länge sen!:) tror ungefär  det var i sommras vi sågs! :) alltid roligt att träffa folk man tycker väldigt mycket om!
han är en super vänn för mig! finns ganska få vänner som han! har ju en del bra vänner! som jag bryr mig väldigt mycket om! och Andreas här är en av dem!:)

han är också Colombian! fast adopterad!:) kommer från Göteborg , men har bott här i stockholm ett tag!:) o jobbar i City! en väldigt tråkig nyhet! eller tråkig o tråkigt! kanske inte se men för mig kanske! haha är att han flyttar tillbaka till Göteborg  i november månad! så det är lite trist att man inte kommer kunna ses så ofta!:) men det e bra haha för honom! han ska börja plugga!:)

vi gick runt! typ överallt i stan! haha sen tog vi en fika!:) haha han var hungrig o jag med för den delen!:) åt en smörgås :) heheh han tog en sån där fan heter de,..... bulle typ! fast med god gul kräm typ i mitten! suger på namn.....

sen gick vi runt! o snackade o hade trevligt! fan va man har mycket o prata om när man inte setts på skit länge!:) det vart alldrig tyst typ i samtalen!:) de kul!:)

innan han åker måste vi göra något roligt!:) haha ..........Buffe... hahah nää men något kul!:)



aja trevlig kväll!
med en god vän!






hahah visste inte vad jag skulle ta på mig hemma!:) alla mina plagg är smutsiga! ... juste har typ tvätt imorgon!


hahah jag o Andreas!:) gissa vart vi befinner oss?:) hahah ett stort torg....    :O hahah


hahha rolig:) han e!:)


vad händer här?;)


kinesen! hur många mm är mina ögon från att stängas helt? ... jo 2:) haha

vi var o fikade på Cafe la rose! haha goda grejjer hade de! var rätt så fult också .. jjo fan va de e folk idag i stan!





sen gick vi o promenerade! hheh det fans en läskig park!:) tomt ... o  där fanns en konstig fontän! som vi fota!:) hahha


Andreas!:) + fontän



haha sexig bild! med de där pelarna!:) hahhaha

 

sen när vi skulle typ dra oss hem till var för sig! eller han skulle typ till Kista o göra något! så var de en tjej som hade en skit liten vovve!;) heheh en chiuaua/jack russel blandning! fyfan va söt den va typ lika liten som min hand!:) haha 10 veckor! liten o sprattlig liten sak! först trodde jag de va en råtta hon hade typ! sen såg jag hur gullig den lilla råttan va ahahhahah:)

 


hahha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0