dagens dag

dagen idag! fan vakande tidigt och var skit trööttt asså min frukost var inte särskillt nyttig idag vart tvungen till en hets ätning! käka bara kakor fan med chocolate fan! typ 10-15 kakor stora! sen värsta ångest! hahha unchen iallafall! vart 2 korvar med grönsaker och en halv timma efter en protein drink! sen efter skolan en drink till! kom hem och käka ost med skinka! gott mm ! protein!

kl 5 drog jag mot odenplan! har matte kurs där på student palazet! 2 h i veckan! man lär sig super bra då vår matte lärare på skolan suger! hon kan inte förklara ett skit! darför blir jag tvungen att söka hjälp någon annan stans! hehe kanske jag som e dum i huvudet!:) hehe trög är jag  iallafall! det erkänner jag och det vet alla som känner mig:)

kommer inte kunna träna boxning på tisdagar 2-3 veckor frammåt! så det är verkligen trist! har annars svårt att låta bli träningar men nu känns skolan ganska viktigt för mig! har mycket att kompletera innan jag kan komma in på veterinär högskolan!

kollar oockså just nu efter hund uppfödare! har lust att skaffa mig en Dobermann till! saknar min bus! hehe men den här gången så blir det kanske en importerad dobrmann ( kuperad) antingen från spanien, holland annars serbien! vi får se! håller på förhandlar och kollar runt med uppfödare! de är dyra kommer nog kosta runt 20 000kr att få hit hunden mm.

om det inte blir import så ska jag köpa en dobermann härifrån fast då blir det inte kuperad! ( kuperd= hunden har sen liten oppererats bort svans och nedhängda öronen har man oppererat så att de står upp "spetsiga) i sverige är det förbjudet att kupera då det anses som djurplågeri! men hundarna blir faktiskt vackra kuperade! så vi får se.

hahah jag på morgonen idag! ser helt dödiiishh ut! o hade inte rakat mig! ser ut som den svartskalliga jultomten!

 


Stora Mile haha han leker! vem tror han att han e  , han e biffigare än mig! och är större en mig! min förebild, känner mig svag o liten bredvid han;) heheh jo de sant! jag e liten!


hhahha min lunch :) typ:) haha hade redan ätit någon korv med grönsaker! den där drinken smakar ganska dåligt ! undra hur många drinkar jag druckit på de senaste 5 månaderna , 3-4 drinkar per dag vad blir de=? ja va blir de?


se han har värsta Bicpes bollen! snart lika stora som pamelas ballonger! aja de bra han blir biffigare än mig  då blir han min boddy guard!


min Bicpes inte så pumpad med den är köttig!!! mm gott med  kött!



Mile och jag ska gyma imorgon kl 10 på morgonen ska köra tungt imorn måste växa ikapp juggen!igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0