dagens frukost! och lunch

vaknade tidigt idag för att jag var tvungen att dra till LÄKARHUSET i Odenplan! hade tid där hos en hudläkare! så jag fick äta något bra för att orka ta mig dit! som tur var Mamma hemma o hon gjorde frukosten till mig, det var snällt, blodpuddig o 3 ägg! med gurka o mjölk! super bra start på dagen!


gott!!!



Läkaren , hon skrev ut medicin mot acne! (kappsar) hehe , inte för att jag har så stort problem med acne men vill bli frächare! hatar finnar! hehhe så vi får se om det här funkar annars kanske jag får starkare medicin!


passade ta min lunch när jag kom hem! heheh protein! sen gick jag ut med Fame o Marita för att gå till skogen o leka lite sakletning med Fame , jätte kul! sn fick jag dra vid 17:00 till odenplan igen till STUDENTPALATSET för jag har betalt en matte c kurs där , måste få mera stöd med det! hehe annars får jag ig !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0